ارسال کننده : مریم رحمانی - زمان ثبت : 1401/10/20 11:47:12 از دانشگاه پیام نور کیش بارها تماس گرفته شد کا از قسمت مالی در مورد بیمه تکمیلی سوال شود که آیا بیمه معلم در سال جدید هم طرف قرار داد بیمارستان هست؟ اما کسی به تلفنها جواب نمی دهد یعنی به شماره داخلی ها وصل نمیشود پاسخ مرکز: با سلام و عرض ادب بيمه تكميلي معلم جهت بيماران بستري در بخش هاي بستري لحاظ مي شود و در مراجعات سرپايي نيز با دريافت فاكتور و ارائه آن به بيمه مي توانيد اقدام نمائيد. |
ارسال کننده : پرویز هرمززاده - زمان ثبت : 1399/12/13 13:31:00 سلام. من چند مرتبه تماس گرفتم و پیام گذاشتم که متن اعتراض بنده و پاسخ ارائه شده در تاریخ 16/1/97 رو از سیستم حذف بفرمایید. لطفا با واحد IT هماهنگ کنید. ممنون پاسخ مرکز: سلام ،درخواست حذف پيام همان مرتبه اول كه تماس گرفتيد انجام شد. مي توانيد با مراجعه به قسمت شكايات مشاهده نماييد كه پيامتان ديگر نمايش داده نمي شود. |
ارسال کننده : هادی خوشه چین - زمان ثبت : 1399/09/22 13:34:46 از یکی از پزشکان بیمارستان شکایت دارم، راهنمایی می فرمایید. پاسخ مرکز: سلام و عرض ادب ،لطفا در روز هاي كاري صبح از ساعت 8 تا 15و عصرها از ساعت 17:30 تا 20:30 به دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات بيمارستان مراجعه فرماييد ضمنا مي توانيد شكايت خود را نيز به صورت اينترنتي از قسمت تماس با ما و تب رسيدگي به شكايات ،شكايت خود را ثبت نماييد. شماره پيامك 100005474 نيز به صورت پيامكي آماده دريافت نظرات و شكايات و پيشنهادات شما عزيزان مي باشد. |
ارسال کننده : مولادادی - زمان ثبت : 1399/05/28 12:32:40 با سلام و خسته نباشید ، با وجود اعتبار تاریخ دفترچه بیمه هنگام مراجعه به نوبت دهی آنلاین و اخذ نوبت در مرحله پرداخت سهم بیمه 0 و مبلغ ویزیت به صورت آزاد محاسبه می شود . چه اقدامی برای رفع مشکل باید انجام بدهم؟ پیشاپیش ممنون از توجه و رسیدگی شما. پاسخ مرکز: با سلام و عرض ادب، جهت تصحيح تاريخ اعتبار بيمه در سيستم نوبت دهي آنلاين مي توانيد به صورت تلفني با پذيرش بيمارستان ( داخلي 480 ) تماس بگيريد . |
ارسال کننده : هدایت رئیسی - زمان ثبت : 1399/04/14 20:36:01 سلام ببخشید من امروز نوبت اقای دکتر فتح ابادی رو میخواستم بگیرم زده عملیات ناموفق ولی از حسابم کسر شد پاسخ مرکز: با سلام و عرض ادب ، مشكل تراكنش ناموفق و يا برداشت از حساب نهايت ظرف 72 ساعت به حسابتان عودت داده مي شود. |
ارسال کننده : فرزانه نجفی - زمان ثبت : 1399/04/13 11:51:04 سلام من در تاریخ ۹۹/۰۴/۰۲ آزمایش خون دادم و چون الان خارج از ایران هستم گفتن جواب آزمایش رو اینترنتی می تونی بگیری ولی روی قبض من پسورد و نام کاربری درج نشده ! الان چطور باید نتیجه آزمایشم رو ببینم بدون نام کاربری و پسورد ؟! پاسخ مرکز: با سلام و عرض ادب ، ضمن عذر خواهي از بابت مشكل پيش آمده لطفا جهت ورود و دريافت جواب آزمايشتان از شماره استعلام به عنوان نام كاربري و از شماره پذيرش به عنوان پسوورد كه بر روي قبض درج شده است استفاده نماييد. |
ارسال کننده : مهدی پورمهدی - زمان ثبت : 1398/12/06 09:44:37 با تقدیم احترام ..از دکتر دندان پزشک شکایت دارم .به کجا باید مراجعه کنم؟ پاسخ مرکز: با سلام و احترام ، لطفا به مركز توسعه سلامت كيش واقع در بازارچه حافظ مراجعه نماييد. |
ارسال کننده : زهرا امینیان - زمان ثبت : 1398/06/21 13:35:06 سلام برای گرفتن وقت متخصص روانپزشکی اینترنتی اقدام کردم متاسفانه نتونستم موفق بشم چون هیچ جوره لیست نوبت باز نمیشه اگر نوبت ها هم تموم شده حداقل مثل قبل ها نشون بده که پر شده دو هفته س که داروهام تموم شده و نتونستم وقت بگیرم و مشگل دیگه اینکه اگر هم موفق بشم فقط حق انتخاب نوبت صبح هست تلفنی اقدام کردم همه پزشگان و همه کلنیک ها رو اسم میبره غیر از رواپزشکی باید چیکار کرد پاسخ مرکز: با سلام و عرض ادب خدمت شما مراجعه كننده گرامي،از بابت قصوري كه در نوبت دهي مذكور پيش آمده عذر خواهي كرده ورفع نقص شد همچنين از دقت نظرتان بسيار سپاسگزاريم. |
ارسال کننده : سعید دهقان - زمان ثبت : 1397/04/23 17:26:10 در تاریخ ۱۲ تیر به بیمارستان مراجعه کرده که بعد از معاینه و عکس برداری رادیولوژی به بنده اعلام شد که هیچ موردی مشاهده نشده و ضرب دیدگی میباشد و تنها به بستن آتل اقدام نموده . بعد از ۳ روز به دلیل درد به بیمارستان معیری مراجعه کرده که در عکس برداری مجدد تشخیص شکستگی داد شد و اقدام به گرفتن گچ نمودند . پاسخ مرکز: با سلام كليشه راديوگرافي تاريخ 12 تير شما توسط فوق تخصص ارتوپدي بازنگري شد و هيچگونه شكستگي در آن مشاهده نگرديد. اگر مدارك كتبي از طرف پزشكي كه گچ گيري را انجام داده اند موجود است لطفا ارايه دهيد زيرا حتما ضمن گچ گرفتن خلاصه پرونده به بيمار داده مي شود. از توجه و پيگيري شما سپاسگزاريم. |
ارسال کننده : علی یونسی پور - زمان ثبت : 1397/03/07 10:03:49 سلام مدتی است که برای گرفتن نوبت مخصوصا زنان وزایمان می بایست جلوی دستگاههای نوبت دهی توی نوبت باشیم ومتاسفانه نوبت خانم دکتر هم محدود وسریع تمام می شود .رسیدگی فرمائیدو مشکل را حل کنید پاسخ مرکز: با توجه به درخواست خود خانم دكتر شرفي و تك شيفته شدن ايشان تعداد نوبت ها نسبت به ماه گذشته نصف شده است اما لازم به ذكر است نوبت ها به صورت هفتگي راس ساعت 13 ظهر جمعه در سامانه باز مي شود كه از آن طريق نيز مي توانيد اقدام فرماييد. |